10 octubre — 2022
Estrenem les convivències amb 4t de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Les nenes i els nens de 4t de Primària han estat els primers de l’escola a marxar de convivències, una bona oportunitat per conèixer els nous companys i companyes de classe.

Van sortir el passat dilluns, van parar a esmorzar al parc de l’Agulla de Manresa, on van gaudir de magnífiques vistes de les muntanyes de Montserrat al costat de l’estany. Més tard van anar a dinar al Santuari de Queralt des d’on van poder veure tota la comarca del Berguedà.

Un cop a la casa de colònies van fer un munt d’activitats. Per començar la Rat i el Carles, astrònoms de Fora d’Òrbita que coneixen molt bé el cel, els van ensenyar un munt de coses que desconeixien de l’Univers. Van fer diversos tallers amb els quals van aprendre, per exemple, a situar el Sistema Solar a l’entorn de la casa de colònies, els noms dels planetes, també van entrar en un planetari molt especial on van poder veure les constel·lacions. L’activitat més emocionant, però, va ser la creació de coets que van fer volar. I, per acabar la jornada, van tenir la sort de poder veure els cràters de la lluna des d’un telescopi molt potent.

Durant la setmana també van participar en una jornada esportiva, en un joc d’orientació, van fer una excursió al poble d’Avià, una festa galàctica i, és clar, al llarg de tots els dies van gaudir de la construcció de cabanes a Les Vinyes. Han estat uns dies espectaculars on el bon temps ha acompanyat en tot moment.

Us deixem més fotografies a l’àlbum de Facebook!