22 juliol — 2021
Els descobriments científics a l’agenda de Primària del curs vinent
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Des de març de 2020, vivim en pandèmia. Des de llavors, arreu del món, la ciència no ha parat d’investigar, a contrarellotge, i el personal sanitari ho ha donat tot per poder fer-hi front. Aquest curs vinent, com a homenatge al món científic i sanitari l’Agenda de Primària proposa, a alumnes, professorat i famílies, un viatge per alguns dels descobriments
científics, bàsicament de l’àmbit de la biomedicina, més importants de la història.

Els continguts de l’agenda, així com el seu disseny, són fruit de la col·laboració estreta entre els Departaments de Ciències Naturals, de Cultura i de Comunicació de la Fundació Collserola. En Josep Marlès, professor del Departament de Ciències Naturals, ha fet la coordinació dels continguts juntament amb diversos professors i professores d’aquest departament de les nostres escoles. En Xavier Aballí, del Departament d’Educació Visual i Plàstica, n’ha ideat el disseny que s’ha implementat des de l’equip gràfic de la Fundació Collserola.

Aquests dies, l’hem fet arribar a la impremta perquè aquest mes de setembre vinent estigui a punt per repartir-la a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de les tres escoles de la Fundació Collserola.