16 maig — 2022
Convivències a Les Vinyes de 5è de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

La setmana passada, els nens i les nenes de 5è de Primària van gaudir d’uns dies a Les Vinyes! Van començar la setmana fent una cursa d’orientació per Vilada al matí, i a la tarda, les cabanes no es van fer esperar gens.

A més, també vam celebrar una jornada esportiva on es combinava treball en equip, esforç, superació, estratègia, saber guanyar i saber perdre… Una pila de valors jugant i competint. Van fer d’esportistes, d’àrbitres i també de fotògrafs i fotògrafes!

Una altra activitat molt especial va ser el taller d’apicultors i apicultores. Va ser una gran experiència i van aprendre moltes coses! I, tot això, vestits amb la vestimenta especial. Per arrodonir-ho també van fer un taller d’espelmes amb cera d’abelles i van poder tastar la mel a casa.

Foren uns dies molt especials, durant els quals van gaudir amb els seus amics i amigues tot fent excursions, tallers, jocs, reptes, cabanes, gimcanes… S’ho van passar genial!