21 juny — 2021
Convivències a Les Vinyes amb 2n de Primària
#CreantEscolaPrimària

La setmana passada l’alumnat de 2n de Primària va estar de convivències a la casa de colònies de Les Vinyes de Vilamarí. S’ho van passar d’allò més bé descobrint els racons de la casa de colònies i compartint un munt d’activitats amb els seus companys i companyes, i les seves mestres.

El dilluns, entre altres activitats van anar al Centre d’Apropament a la Natura on els van explicar el funcionament de la granja i van donar menjar a ovelles, cabres, daines, emús i fins i tot a una àliga. Els més valents i valentes van tenir l’oportunitat de tocar una serp, un insecte pal i un enorme camaleó!

I el dimarts van agafar energies fent un bon esmorzar i van pujar a la zona de les cabanes. Després van començar les activitats del dia! El moment més refrescant va arribar amb els jocs d’aigua; el moment més creatiu, amb l’estampació de bosses de roba; i el moment més emocionant, amb l’excursió pels camins de Les Vinyes.

Han estat tres dies molt especials i desitgem que tots i totes hagin tornat a casa amb la maleta plena de records i aventures per explicar. Trobareu algunes fotos més a l’àlbum de Facebook.