08 setembre — 2022
Conveni de col·laboració amb l’Orquestra Simfònica del Vallès
#CreantEscolaCultura i valors

L’art i la cultura són eixos importants en el projecte educatiu de la Fundació Collserola i les seves escoles.

És per aquest motiu que, des del curs 2017-2018, vam establir un conveni de col·laboració amb l’Orquestra Simfònica del Vallès per tal d’enfortir el compromís de compartir les emocions de la música i fomentar aquesta disciplina artística entre la nostra comunitat.

Després de l’aturada per la pandèmia, reactivem aquest conveni i, enguany, l’ampliem amb un descompte del 20% per a l’alumnat i famílies per assistir a tots els concerts de SIMFÒNICS AL PALAU que organitza l’Orquestra Simfònica del Vallès al Palau de la Música.

A l’espai de la Intranet trobareu el codi de descompte així com les instruccions per fer-ne ús. No us perdeu tota la programació de l’any