29 juny — 2021
Comiat de 4t de Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsSecundària

Hem acabat el curs i per a l’alumnat de 4t de Secundària també s’acaba una etapa molt important a l’escola. La majoria dels nois i noies tornaran a coincidir al Batxillerat a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, però no hem volgut deixar de celebrar el tancament d’aquesta etapa amb un acte de cloenda.

L’acte ha començat amb la intervenció dels representants de l’alumnat que han recordat i rememorat tots els anys passats a l’escola. A continuació, en Joaquim, Director de l’escola, ha repassat tota l’etapa dels nois i noies al centre i els ha aconsellat sobre els reptes que els esperen. També ha recordat les peculiaritats d’aquest curs, com a lliçó de les incerteses que ens té preparades la vida.

L’acte ha conclòs amb un emotiu vídeo on el professorat i personal que treballa a l’escola que els ha conegut al llarg de tots aquests anys els ha desitjat un molt bon camí. En el fil de Twitter podeu trobar més imatges de l’acte de cloenda.