02 novembre — 2021
Comencem les competicions del Club d’Esport
#CreantEscolaCultura i valorsPrimàriaSecundària

Aquest mes d’octubre, els equips de les Activitats Extraescolars del Club d’Esport han començat les competicions esportives escolars.

Aquest cap de setmana s’han iniciat les competicions dels equips d’esport de l’escola de Futsal, Voleibol, Bàsquet. Un dels equips de bàsquet ja havia començat a l’octubre. Aquest curs seguirem molt d’aprop els equips de Secundària de Futsal i Voleibol mixtos.

Des de l’escola i la Fundació Cim d’Estela, entitat organitzadora de les Activitats Extraescolars, creiem que la competició és un element molt positiu per al desenvolupament personal del nostre alumnat.
Tenim per davant una temporada plena d’emocions que esperem que estigui plena de bons resultats i, sobretot, de molt bons records!