02 novembre — 2021
Comencem a treballar l’hort a Cicle Inicial
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Un dels projectes que treballem a Cicle Inicial és la gestió de l’hort de l’escola al llarg de tot el curs escolar. És una tasca molt important que els nens i les nenes de 1r han agafat amb moltes ganes!

La setmana passada l’alumnat va conèixer el Fèlix un pagès molt simpàtic que s’encarrega dels horts del Vallès. Però en Fèlix té un problema amb l’hort de l’escola i ens va demanar ajuda per trobar una solució. Ens va explicar que fa uns dies va plantar uns enciams, però que no havien crescut gens. Després de molt rumiar, els nens i les nenes es van adonar que a les taules de l’hort no els toca gaire el sol. Així que van decidir canviar l’hort de lloc i buscar-ne un de més assolellat. D’aquesta manera han après que les plantes necessiten aigua, aire, llum i terra per poder créixer.

I aquesta setmana hem ajudat en Fèlix a canviar l’hort de lloc, però com que les taules de cultiu pensen molt, han hagut de buidar la terra amb l’ajuda de pales i cubells. Quan han tingut totes les taules buides, el Carles de manteniment les ha transportat amb un carretó. Sort que ho hem fet entre tots i totes perquè ha estat una feinada!

Seguiu l’evolució, mes a mes, de L’hort de l’escola a Cicle Inicial.