01 desembre — 2022
Celebrem Santa Cecília, patrona de la música
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimària

Dimarts 22 de novembre va ser Santa Cecília, patrona de la música i a l’escola ho hem celebrat durant aquestes dies amb concerts i activitats per a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària de l’escola.

Els petits de la casa van gaudir amb un concert en directe de la Dàmaris Gelabert, autora i cantant de cançons infantils. Els nens i nenes no van poder parar de ballar i el professorat, tampoc!

L’alumnat de 1r i 2n de Primària va veure l’espectacle el “Trencanous” amb quintet de vent i i narradora, un viatge màgic al món que va imaginar Piotr Ilitx Txaikovski en el seu ballet del Trencanous. A més a més, també van fer un taller d’instruments.

L’alumnat de Cicle Mitjà van assistir al concert “Descobreix el so del metall”, de la mà del  quintet de metall Barna Brass.

Finalment, els nens i les nenes de 5è i 6è de Primària van gaudir de l’audició “Descobrim el Jazz” que pretén portar a les aules una visió global i actualitzada sobre el jazz.