Festa d’Escola 2024
05 June - 2024
A la taula i al llit, al primer crit: celebrem la Festa de l’Escola!

Aquest passat dissabte 25 de maig, a l’escola, hem celebrat la Festa d’Escola!

A més de visitar les diferents exposicions de la feina fet al llarg d’aquest curs a l’escola i de participar en els diferents tallers, van tenir lloc diferents actuacions del nostre alumnat per a les famílies poguessin compartir.

A Educació Infantil, van presentat l’actuació “Per dinar… paella”; a Cicle Inicial, les ja tradicionals cantates: “Tothom a dinar!” els de 1r i “Rebel·lió a la cuina!” els de 2n; a 3r i 4t de Primària el matí va transcórrer entre “Cuines del món” i “Del sac al plat”, una mostra de danses tradicionals ben especial; a 5è es tornava a viure l’emoció de Cantania amb la Cantata “El naufragi” i 6è acomiadava la Primària amb la proposta “Cadires”.

Sense oblidar la proposta d’Scape Room de la Comissió de Sostenibilitat o les actuacions en directe dels alumnes!

Un gran matí en què tothom va gaudir d’aquesta trobada a l’escola de tots els que formem part de la comunitat educativa.

Moltes gràcies, un curs més, a totes les persones que la fan possible: alumnes, mestres, famílies, monitors i monitores de la Fundació Cim d’Estela i personal de cuina i de neteja.