02 novembre — 2021
Celebrem La Castanyada
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimària

Sol de tardor, fulles seques, castanyes i música! Hem celebrat La Castanyada i hem gaudit d’un dia ben diferent i festiu en què l’escola s’ha omplert de colors de tardor, de castanyers i castanyeres (grans i petits), de castanyes, de música i danses… I és que, a Educació Infantil i Primària hem celebrat, un curs més, la Castanyada.

Al llarg del divendres, als diferents nivells vam treballar aquesta festa de tardor. A partir d’aquí, vam cantar cançons, recitar poemes i dites, preparar decoracions per a l’escola i vam ballar les danses de tardor.

El que ens ha agradat més, ha estat poder recuperar les activitats compartides entre nivells. Aquesta vegada, l’excusa per trobar-nos ha estat ben musical. Al llarg de la setmana, 1r de Secundària va oferir petits concerts a les classes d’Educació Infantil. Grans i petits van interpretar i cantar cançons de la Castanyada.

La Castanyada és la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. La celebració d’aquestes festes ens permet descobrir-les, parlar-ne i treballar-les amb l’alumnat.

No us perdeu l’àlbum de fotos!