28 octubre — 2022
Celebrem La Castanyada a l’escola!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Un curs més, hem celebrat La Castanyada, la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. Al llarg de la setmana, i especialment el divendres, hem fet un munt d’activitats relacionades amb La Castanyada.

Els petits de la casa han rebut la visita de la Maria Castanyera i del castanyer que any rere any, venen a l’escola a veure els nens i les nenes d’Educació Infantil. A més a més, també han fet molts jocs de tardor i danses i al pati.

A Cicle Inicial de Primària també han rebut la visita dels castanyers. A més, han fet un taller d’imants en forma de panellet, una gimcana de Castanyada i una festa de tardor amb tots els guarniments. A la tarda, han anat a veure les danses ben vestits de castanyers i castanyeres.

Al seu torn, l’alumnat de Cicle Mitjà de Primària ha fet un taller de creació de castanyers i castanyeres i ha treballat l’origen del Halloween en anglès. A la tarda, han fet també les seves danses al pati.

A Cicle Superior de Primària han realitzat un taller d’elaboració de màscares i flors de paper i els de 6è de Primària han ballat al pati.

A més a més, al llarg de la setmana, l’alumnat de 1r de Secundària ha ofert concerts a les classes d’Educació Infantil. Grans i petits han interpretat i cantat cançons de la Castanyada!

Finalment, a la tarda tots i totes han gaudit d’un bon berenar de tardor. Quines ganes!

Us deixem més fotografies a l’àlbum de fotos.