26 novembre — 2021
Celebrem el Dia de la Música per Santa Cecília
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

El passat 22 de novembre era el Dia de la Música i, a l’escola hem celebrat Santa Cecília amb diverses activitats molt musicals al llarg de tota la setmana!

A Educació Infantil, els nens i nenes de 3 anys han pogut veure ben de prop un violí, l’han escoltat i han cantat cançons acompanyats d’aquest instrument de corda. A més a més, tots tres cursos han assistit al concert “Clàssica en Jazz” amb un quartet de piano, bateria, contrabaix i clarinet.

A Cicle Inicial de Primària, han fet un taller on han elaborat instruments musicals a partir de materials reciclats i també han gaudit del concert de Jazz clàssic amb el mateix quartet musical.

L’alumnat de Cicle Mitjà de Primària ha tingut l’ocasió d’assistir a un concert del grup “Curos Quartet”, un projecte musical i artístic la vessant musical del qual va ser creada per Lluís Borrell i Bernat Tortajada i l’artística per Mireia Vilapuig.

Al seu torn, els nois i noies de Cicle Superior de Primària han assistit a un concert de Lexu’s, també a l’auditori de l’escola, i us podem assegurar que els ha encantat!

Finalment, a Secundària, la setmana passada l’alumnat de 3r de tota la Fundació Collserola va assistir a l’assaig general del concert Tribut a John Williams de l’Orquestra Simfònica del Vallès al Teatre de la Faràndula de Sabadell.