22 novembre — 2022
Capses d’Aprenentatge a les aules de 3r i 5è de Primària
#CreantEscolaInnovacióPrimària

A 3r i 5è de Primària, la llengua catalana, castellana i anglesa i els valors els treballem, de manera més integrada, amb Capses d’Aprenentatge a l’_Libri (l’Espai Libri).

Aquesta metodologia de treball guiat i globalitzat permet la construcció del coneixement i l’adquisició de les competències pròpies de l’àmbit, afavorint també en l’alumnat la capacitat d’aprendre a aprendre, l’autonomia i de treballar en equip de forma cooperativa.

A l’hora de començar a treballar, en obrir les Capses, l’alumnat es troba un repte o una proposta a realitzar, i unes pautes a seguir per arribar-hi que, en grups de treball cooperatiu o individualment, han d’anar superant fins al final. És una metodologia que promou la investigació, l’experimentació, la reflexió, la construcció de coneixement i l’adquisició de les competències i el coneixement de forma autònoma.

La proposta de treball que despleguem amb l’_Libri sorgeix de la feina duta a terme per un grup de mestres de la Fundació Collserola en la línia d’actualització i innovació constant del nostre Projecte Educatiu.