08 setembre — 2022
Benvinguts i benvingudes al nou curs!
#CreantEscolaInfantilPrimàriaSecundària

Després d’obrir les portes divendres passat, durant la Jornada de Benvinguda, a famílies i alumnes perquè coneguessin els mestres i l’aula, aquest dilluns dia 5 inauguràvem el curs a Educació Infantil i Primària i, aquest dimecres, a Secundària.

Com recordava Lutxi Almodóvar, Directora General de la Fundació Collserola, en el seu correu de benvinguda a les famílies, “des de l’educació estem obligats a mirar el món, escoltar-lo i llegir-lo, i acompanyar els alumnes perquè ho facin també, amb compromís i de forma crítica. I aquesta és una tasca que famílies i escola compartim. El nostre projecte educatiu, així com la feina que hi desenvolupem, té com a objectiu acompanyar-los en el camí d’esdevenir persones adultes compromeses amb el seu temps i amb el futur. El nostre compromís no és altre que seguir avançant per a una educació de màxima qualitat a totes les etapes, que atengui les necessitats de tots els nostres alumnes.”

És el curs de la tornada a la normalitat i, a l’escola, comencem amb moltes ganes de veure què ens presenta; de segur, moltes històries, experiències i reptes compartits!

Molt bon curs a tothom!