20 gener — 2023
Alumnes de Secundària participen al Talent Factory
#CreantEscolaInnovacióSecundària

Aquest curs, un grup de nois i noies de 4t de Secundària està participant en el Talent Factory, un concurs de foment de l’emprenedoria on participen nois i noies de Secundària i Batxillerat de totes les escoles de Cerdanyola.

L’alumnat ha de presentar un projecte d’empresa amb una idea innovadora i un component social. De tots els projectes presentats, en trien un de cada escola i aquests són els que competeixen en el concurs. Talent Factory col·labora amb el servei de promoció econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola i empreses del municipi que són les que envien un mentor que ajuda a desenvolupar el projecte triat de cada escola.

La setmana passada van fer la primera sessió de treball en què havien de plantejar les idees o projectes d’empresa seguint la metodologia “Model Business Canvas”. La mentora assignada a la nostra escola és la Núria Gras, Business Development Manager de l’empresa Grassole. La Núria acompanyarà els i les alumnes en el desenvolupament del projecte.

Ara, el següent pas és desenvolupar una memòria del seu projecte i presentar-la perquè Talent Factory triï el que representarà l’escola al concurs.

L’alumnat del projecte guanyador a la final del concurs farà un viatge a Silicon Valley per visitar empreses, el del 2n premi un viatge a Brussel·les, també per visitar parcs empresarials i, finalment, el del 3r premi farà una visita a un parc empresarial de Barcelona.