05 abril — 2022
Activitats de final de trimestre a Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsSecundària

Un cop acabats els exàmens trimestrals l’alumnat de Secundària ha gaudit d’uns dies d’activitats de tancament del trimestre que els han permès relacionar-se d’una forma més distesa i, en molts casos, també més lúdica.

Els nois i noies de 1r i 2n de Secundària, han fet una sortida cultural a Tarragona per conèixer més a fons les ruïnes romanes i han anat a veure “Batman” al Cinemes Sant Cugat. A més, l’alumnat de 2n de Secundària ha seguit una masterclass de hip-hop.

A 3r de Secundària, del 4 al 8 d’abril han parat classes per fer la Setmana Cultural. Al llarg de tota la setmana han fet activitats de caire cultural que han anat des d’una excursió al Jaciment Arqueològic d’Empúries a tallers de ciència i arts, passant pel visionat de la pel·lícula “Pequeño País” als Cinemes Verdi. A més a més, també han fet una cursa d’orientació per Collserola.

En el cas dels nois i noies de 4t de Secundària, han iniciat les Jornades d’Orientació, que acabaran al mes d’abril, unes sessions per orientar-los i acompanyar-los en un moment de tria molt important de cara al seu futur. A més a més, també hem recuperat les activitats de servei comunitari per ajudar a desbrossar el Parc Natural de Collserola.