31 maig — 2021
A P5 i 1r de Primària marxen per primer cop a Les Vinyes!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantil

La setmana passada, els nens i nenes de P5, van marxar per primera vegada de convivències. Com que és el primer cop que dormen fora de casa, a P5 només van estar dilluns i dimarts i van passar una nit fora de casa. Durant dos dies, a través de les diferents activitats i propostes, conviuen en un espai nou i ple de novetats. Enguany, tot es fa amb el grup bombolla, això sí!

L’altre meitat de la setmana, de dimecres a divendres va ser el torn de l’alumnat de 1r de Primària que el curs passat, a causa del confinament, no va poder anar de convivències.

Juntament amb les mestres, les coordinadores i els monitors i monitores, els nens i nenes han descobert la casa de Les Vinyes, la casa de colònies de la Fundació Collserola on, fins a 2n de Secundària, passaran les convivències cada curs.

A més a més, l’alumnat de 3r de Primària que no va poder marxar de convivències al novembre ha pogut anar-hi aquesta setmana.